Pro lékaře

Pokud potřebujete odeslat svého pacienta na specializované endodontické ošetření, rádi vám spolupráci usnadníme. Využijte připraveného formuláře k referenci pacienta.

Často kladené otázky

Jak probíhá objednání pacienta?

Po odeslání formuláře probíhá následná analýza zaslaných dat. V odpovědi pro Vás jsou zaslané informace o dalším postupu. Pacienta kontaktuje přímo naše recepce na uvedením tel. čísle pacienta.

Může pacient kontaktovat ordinaci přímo?

Ano, pacient nás může kontaktovat přímo. A to:
Telefonicky na čísle: +420 774 287 367
E-mailem na: info@bhl-dent.cz.
Případně osobně na recepci s odevzdáním případné tištěné žádanky.

Jak dlouho trvá objednání pacienta po odeslání žádanky?

Objednací doba se odvíjí od typu konzultace a aktuální vytíženosti lékaře. U standardních konzultací bývá čekací doba obvykle několik dnů až týdnů.

Předání zprávy o vyšetření nebo ošetření

Lékařské zprávy jsou pacientovi předány osobně po zákroku nebo elektronicky přes e-mail lékaře uvedeného v elektronickém formuláři.